کد خبر: 1218827
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
آرمین بینا
جوان آنلاین: دو پسر موتورسوار در جریان دور دور شبانه به خاطر چشم در چشم شدن با سه موتوسوار درگیری مرگباری را رقم زدند و گریختند. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل از سوی مأموران ادامه دارد. 
شامگاه شنبه دوازدهم اسفند به مأموران پلیس تهران تلفنی خبر رسید دو پسر جوان که در درگیری با ضربات چاقو زخمی‌شده برای درمان به بیمارستانی در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران منتقل شده‌اند و تحت درمان قرار دارند. با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری مولوی راهی بیمارستان شدند و درباره این حادثه تحقیق کردند. مأموران پلیس وقتی به بیمارستان رسیدند، دریافتند لحظاتی قبل پسر جوانی با اورژانس تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند دو نفر از دوستانش در درگیری زخمی شده‌اند و حالشان بد است و درخواست کمک می‌کند. پس از این درخواست، عوامل اورژانس راهی محل حادثه می‌شوند و دو پسر جوان را که در پیاده‌رو خیابانی خون افتاده‌بودند، به بیمارستان منتقل می‌کنند. مسئولان بیمارستان هم اعلام کردند دو پسر زخمی که یکی ۲۰ ساله به نام وحید و دیگری ۱۸ ساله به نام فرشید است، تحت درمان قرار دارند، اما پسر ۱۸ ساله وضعیت مناسبی ندارد و در قسمت مراقبت‌های ویژه بستری شده و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند. 
 
 تحقیقات جنایی 
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، ساعت ۵ صبح دیروز دوشنبه سیزدهم اسفند، کارکنان بیمارستان اعلام کردند تلاش تیم پزشکی برای نجات جان فرشید نتیجه‌ای نداده و وی دقایقی قبل بر اثر شدت خونریزی به کام مرگ رفته‌است. بدین ترتیب با اعلام خبر قتل پسر جوان، مأموران پلیس حادثه را به قاضی حسین گودرزی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی اطلاع دادند و وی نیز لحظاتی بعد همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محل رفت و تحقیقات خود را درباره حادثه مرگبار آغاز کرد. 
نخستین بررسی‌های تیم جنایی حکایت از آن داشت مقتول و دو نفر از دوستانش شامگاه قبل در مرکز شهر حوالی بوستان لاله با دو پسر جوان موتورسوار درگیر می‌شوند. در این درگیری یکی از دو پسر جوان با قمه به آن‌ها حمله و در جریان آن وحید و فرشید را زخمی و سپس همراه دوستش فرار می‌کند. 
 
 چشم در چشم 
مأموران پلیس در ادامه نفر سوم این درگیری را شناسایی کردند و از وی و دوست زخمی‌اش که در بیمارستان تحت درمان است، تحقیق کردند. یکی از دوستان مقتول گفت: «ما سه نفر با هم دوست صمیمی هستیم و در یکی از محلات جنوب تهران زندگی می‌کنیم. معمولاً هر زمانی تصمیم می‌گیریم برای تفریح به پارک یا خیابان برویم سه نفری با هم می‌رویم. شب قبل هم با هم قرار گذاشتیم و من با موتورسیکلتم به سراغ دوستانم رفتم و سه نفری سوار موتورم شدیم و داخل خیابان دور دور می‌کردیم. ساعتی گذشت و می‌خواستیم به خانه‌هایمان برگردیم که نزدیکی میدان خراسان با دو پسر موتور سوار روبه‌رو شدیم. ما با هم چشم در چشم شدیم و همین موضوع باعث مشاجره لفظی ما شد. ما به آن‌ها می‌گفتیم چرا به ما نگاه می‌کنید و آن‌ها هم به ما می‌گفتند که ما چرا به آن‌ها نگاه می‌کنیم. به هر حال وقتی درگیری بالا گرفت، آن‌ها به ما فحاشی کردند و بعد هم با موتورسیکلتشان به سرعت فرار کردند.»
 
 عصبانی شدیم 
پسر جوان ادامه داد: «وقتی به ما فحاشی کردند، عصبانی شدیم و تصمیم گرفتیم دو پسر جوان را ادب کنیم و به همین دلیل با موتور‌سیکلت آن‌ها را تعقیب کردیم. آن‌ها به سرعت حرکت می‌کردند و ما هر چقدر موتور را گاز می‌دادیم به آن‌ها نمی‌رسیدیم. به هرحال نیم ساعتی تعقیب و گریز ما طول کشید تا اینکه نزدیکی پارک لاله به هم رسیدیم. دو پسر جوان موتورسیکلتشان را متوقف کردند و ما هم ایستادیم و از موتورسیکلتمان پیاده شدیم. ما فکر نمی‌کردیم آن‌ها قمه داشته‌باشند و بخواهند با قمه به ما حمله کنند، اما ناگهان یکی از آن‌ها قمه‌ای از زیر کاپشنش بیرون آورد و به طرف ما حمله کرد. ما شوکه شده‌بودیم و انتظار قمه را نداشتیم و پسر جوان هم وقتی به ما رسید، درگیری ما شروع شد و او با قمه فرشید و وحید را زخمی کرد و بعد هم دو نفری با موتورشان فرار کردند. من می‌خواستم مانع فرار آن‌ها شوم، اما با قمه به طرف من هم حمله کردند و از ترس جانم کاری نتوانستم انجام دهم. پس از این فرشید و وحید را سوار موتور کردم و به طرف محله‌مان راه افتادیم تا آن‌ها را برای درمان به درمانگاهی برسانم، اما در میانه راه وحید گفت حال فرشید بد شده‌است. بلافاصله موتور را نگه داشتم. از موتور پیاده‌اش کردیم. با اورژانس تماس گرفتیم و درخواست کمک کردیم. بعد هم هر دو دوستم را برای درمان به بیمارستان رساندم، اما امروز صبح فهمیدم فرشیده فوت کرده‌است.» همزمان با انتقال جسد پسر فوت‌شده برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی، بازپرس جنایی به مأموران دستور داد با بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه، عاملان درگیری را شناسایی و دستگیر کنند. تحقیقات برای برملا شدن زوایایی پنهان این حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار